1. Ekranın sağ alt köşesinde Windows'u etkinleştirin diyorsa Windows'unuz orjinal değildir. Yani lisanslanmamış bir işletim sistemi kullanıyorsunuz. Bunun için Windos'unuzu etkinleştirmeniz gerekmektedir. https://support.microsoft.com/tr-tr/windows/windows-u-etkinleştirme-c39005d4-95ee-b91e-b399-2820fdDevamını Oku

Ekranın sağ alt köşesinde Windows’u etkinleştirin diyorsa Windows’unuz orjinal değildir. Yani lisanslanmamış bir işletim sistemi kullanıyorsunuz. Bunun için Windos’unuzu etkinleştirmeniz gerekmektedir. https://support.microsoft.com/tr-tr/windows/windows-u-etkinleştirme-c39005d4-95ee-b91e-b399-2820fda32227 burada belirtilen adımları uygulayarak Windows’unuzu orjinal hale getirebilir ve Windows’u Etkinleştirin yazısından kurtulabilirsiniz.

Daha az gör!
  2. Üst kısmı soğutuyor ve alt kısmı soğutmuyorsa korkacak bir şey yok. Biz sorunu servisle halletmiştik. Ancak çok kolaymış. Üst kısım çalışıyorsa üst kısımda görmediğimiz yerlerde donmalar olmuştur. O donmalar da alt kısma soğuk hava gelişini engelliyordur. Buzdolabınızı boşaltın, 1.5-2 gün kadar fişiDevamını Oku

Üst kısmı soğutuyor ve alt kısmı soğutmuyorsa korkacak bir şey yok. Biz sorunu servisle halletmiştik. Ancak çok kolaymış. Üst kısım çalışıyorsa üst kısımda görmediğimiz yerlerde donmalar olmuştur. O donmalar da alt kısma soğuk hava gelişini engelliyordur. Buzdolabınızı boşaltın, 1.5-2 gün kadar fişi çekilmiş ve kapakları açık şekilde bekletin. Üst kısımda erimeler sonucunda buzdolabının etrafına sular akabilir. O sorun değil. Eriyip akması güzel bir durum. 1.5-2 gün sonra buzdolabınızın fişini takın ve çalıştığını keyifle seyredin. Bizim gibi servise para vermekten de kurtulmuş olun.

3. Bu soru bazı derslerde beni de düşündürüyor. Ama şanslıyım ki eğitim fakültesindeyim diyorum. Diğer fakülteleri ya da myoları düşününce bazı insanların boşuna okuduğu hissine kapılıyorum. Yurttaki arkadaşlarıma baktığımda neden okuduğunun ya da okuduğunu bölümden sonra ne olacağının farkında değil.Devamını Oku

Bu soru bazı derslerde beni de düşündürüyor. Ama şanslıyım ki eğitim fakültesindeyim diyorum. Diğer fakülteleri ya da myoları düşününce bazı insanların boşuna okuduğu hissine kapılıyorum. Yurttaki arkadaşlarıma baktığımda neden okuduğunun ya da okuduğunu bölümden sonra ne olacağının farkında değil. Bazı iş kollarında usta bulunamıyor. Oralarda da biz gençlere ihtiyaç var. Burada 2 ya da 4 yıl okuyup zaman kaybedene kadar bir meslek öğrenebilir miyiz diye de düşünüyorum. Müdür ya da müdür yardımcısının kaprisini çekene kadar gidip kendi işimin patronu olurum. Bu açıdan baktığımda öğretmen olmasam mı? Neden burdayım diyorum. Bu düşünürken de bir şeyler üretebilecek yapabilecek bir mesleğe sahip olmalıyım.

Daha az gör!
  4. Hepimize yol gösterecek bir hesap buldum :) https://www.instagram.com/gezsen_mus burada güzel paylaşımlar oluyor. Muş'u daha iyi tanıyabiliriz.

Hepimize yol gösterecek bir hesap buldum 🙂 https://www.instagram.com/gezsen_mus burada güzel paylaşımlar oluyor. Muş’u daha iyi tanıyabiliriz.

5. İki yıldır Muş'tayım ve pek fazla gezilecek yer yok. Ancak Muş Kalesi'ni ve Murat Nehri'ni başta söyleyebilirim. Kalede bir şey kalmamış ama manzarası güzel. Aslında yerleşim olarak eski bir yapısı var. Önceki dönemlerden kalan kiliseler falan korunup saklanabilseymiş güzel tarihi, gezilecek bir ilDevamını Oku

İki yıldır Muş’tayım ve pek fazla gezilecek yer yok. Ancak Muş Kalesi’ni ve Murat Nehri’ni başta söyleyebilirim. Kalede bir şey kalmamış ama manzarası güzel. Aslında yerleşim olarak eski bir yapısı var. Önceki dönemlerden kalan kiliseler falan korunup saklanabilseymiş güzel tarihi, gezilecek bir il olabilirmiş. Eski Muş’a da gidilebilir. Ulu Cami ve Hacı Eşref Cami’sinin çevresindeki bakırcılar gezilebilir. Eski Muş’ta bulunan Muş Kebap Evi’nde yemek yenebilir. Kebap olarak yalnızca Adana yaparlar ve fiyatı aşağıdaki restoranlara göre uygundur. Doğal, otantik bir havası var.

Daha az gör!
  6. Teknoloji anlamında baktığımda birçok uygulama var. Derste de bunlardan birkaçını görüyor veya uyguluyoruz. Örneğin; Kahoot Canva Plickers Piktochart Inspiration Maphub ArtSteps Prezi Genial.ly aklıma şimdilik bunlar geldi. Ama kullanım amacına göre çok çeşitlenmektedir.

• Kahoot
    • ArtSteps
    • Prezi
    • Genial.ly

aklıma şimdilik bunlar geldi. Ama kullanım amacına göre çok çeşitlenmektedir.

Daha az gör!
  7. Sosyal medyadan uzak kalmak için süre sınırı da koydum ancak uzak kalamıyorum. Birinden uzak kalayım derken diğer ortamlardan bildirimler geliyor ve bir anda kendimi story story gezerken buluyorum.

8. Teknoloji her alanda karşımıza çıkıyor. onsuz yapamıyoruz. ailemizden uzaktayız, onlarla her an iletişim kurabiliyoruz. ödevlerimiz oluyor, onun için hemen bilgilere ulaşabiliyoruz. bilgileri dersimiz için kullanabiliyoruz. kendi gelişimimiz için kullanıyoruz. bugünlerde de yapay zeka çıktı. bakalımDevamını Oku

Teknoloji her alanda karşımıza çıkıyor. onsuz yapamıyoruz. ailemizden uzaktayız, onlarla her an iletişim kurabiliyoruz. ödevlerimiz oluyor, onun için hemen bilgilere ulaşabiliyoruz. bilgileri dersimiz için kullanabiliyoruz. kendi gelişimimiz için kullanıyoruz. bugünlerde de yapay zeka çıktı. bakalım teknoloji nerelere gidecek?